Monday, November 14, 2011

Geng2 Lame...



Smalam aku gi jumpe mmber2 lame aku.. lame tak jumpe dorang... siiiiaannnn dorang rindu aku... hahahaha! lepak2 makan kat Axis Tower Pj tuuuu.. Yg kiri tu Mast, Kanan tu Mama Linda..

Yg tadek dlm gambo.. Wan Buncet, Deris Broken Heart, Nizar Ketul n Joe the Player.. Ni mmber2 ofis lame aku.. 3 thn da aku kenal dorang... Korang syg aku takk~~~? hahaha!


16 comments:

  1. ko tanye sendiri dieorang sayang ke x . mesti sepakan ko dapat . hahahaha ;)

    ReplyDelete
  2. nnt dorang bace musti terharu... kehkeh

    ReplyDelete
  3. Seronok dapat jumpa kawan lama, lebih² lagi yang perempuan..


    Aku saje nak tanya, semua makanan tu kau yang bayar kan?


    Mamavouge : Mestilah tidak. ;D

    ReplyDelete
  4. style Nickname ko kasi aku tue DD...
    Hehehehe...
    kami sayang antu DD...

    ReplyDelete
  5. Yousof : tp kan kalo jmp kawan2 lame pompuan time skola dulu best, cam... peghhh.. da cantek ko skang.. hahahaha... (Bukan aku Bayo sumer tu)

    ReplyDelete
  6. Deris : Ade name lagi style utk ko deris.. ngehh~

    ReplyDelete
  7. best kan dpt jmpe memebe lame ;)

    ReplyDelete
  8. besttt.... nnt kluar citer2 lame yg tak masuk akal... hahaha

    ReplyDelete
  9. Hahaha betul². Kalau dulu diaorang pakai baju sekolah comot, sekarang baju nak vogue je. ;D

    ReplyDelete
  10. hahahaha... tu la pasai... nyesal lak rase tk tekel dlu... huiihhh~

    ReplyDelete
  11. haa aa... best... sila cari mmber2 lame.. p lepak2.. ngehh~

    ReplyDelete
  12. tangan robin supo pondeyy!! hahahahha larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  13. tangan yg penuh ngn kesucian... hahaha!

    ReplyDelete